The Writer

The Writer
Helo. name's Adzim, 16 :)

Saturday, January 14, 2012

Sasicc and ECM

14/1/2012. Tarikh tu aku pergi ke Karnival Jom Masuk U dkt SASICC. Pagi sebelum pergi tk tidur pun terus mandi siap-siap pergi sekolah. Naik bas lepastu sampai pukul 8 lebih. kot.

Bapak ramai org kt sana. Serious sesak. Aku tk suka sesak sesak ni. Ramai sngt jumpa td. Semua dri ex-skc dlu. Lama da tk jumpe. Muka dh lain dh. Hahahaha ingt nk jumpa budak SMKC. tapi diorg pergi Ahad. Hmm pergi sana tkde ape pun sngt. Ade motivasi menda entah merepek je. Mmg sngt bosan. 

Okay lepas tu, aku terus pergi ECM sbb Aiman call. Tak rancang pun nk keluar sebenarnya. Ingt nk balik. Dngn seluar,kasut dn baju skolahnya. Malu tahu tk. Ceh. Keluar jelah. Teman kawan. Lepastu jalan lah ecm. Ecm pun sama. sesak dngn budak sekolah. Semua berpakat pergi eh?! Hahaha aku pun sama. Harini memenatkan je adelah :| Amy,Nurin,Nabiqia,Shahirah semua main bowling. Aku? Tengok jelah. Duit pun tk bwk. Hahaha lepastu pukul 5 aku balik. Seriously, nothing fun lol.

Actually saja nk update blog ni. Dh berzaman kot tk update. Fuh. 2012 dah :\ Rindu SMKC, rindu kwan2. Rindu Cikgu2. rindu semua lah :(

0 comments:

Post a Comment

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger